Het is bijna zover!

Nog even

De slapeloze nachten en de kriebels in de buik zijn begonnen dus dat kan maar 1 ding betekenen: het vertrek komt dichterbij. Binnen 48 uur hang ik boven de Atlantische Oceaan op weg naar New Jersey: de eerste halte van mijn 2-maand durende 'stage-reis' in the States.
Hopelijk is de hittegolf ginder gepasseerd eens ik toekom. Waarom wou ik ook alweer naar Aruba, voor het warme weer? :)
Ik ben ontzettend benieuwd hoe het leven van een dierenarts z`n gang gaat in Amerika en heb ongelooflijk veel goesting om het zelf mee te maken!Geniet van de - hopelijk fantastische - Belgische zomer! Tot in september!

Groetjes
Nikita

Reacties

Reacties

Han

Hey Nikita,

Ik heb je niet meer gezien sinds je proclamatie, maar alsinds nog een prachtreis toegewenst! Geniet ervan en ik hoop echt voor jou dat het een spannende, uitdagende en leerrijke ervaring wordt!!
Ik ga je alvast missen!!! Dus ge kunt zien da ge regelmatig iets op je blog achterlaat!!! :o)
Grtz
xxx

Anne

Hola!
Geniet ervan, dat belooft een fantastische ervaring te worden! Aan mij heb je alvast een trouwe lezer :) Ciao!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba