C'est fini

Over and done with, finito, gedaan. M'n 8 weken durende externship in the VS zit er jammer genoeg op. Man, wat ben ik blij dat ik deze ervaring heb kunnen en mogen beleven! De zenuwen die ik had vlak voor vertrek werden al vrij snel ingeruild in een gezonde portie nieuwsgierigheid en verlangen naar het onbekende. Vanaf de allereerste moment dat ik voet zette op Amerikaanse bodem heb ik getracht het stresskonijn Nikita achterwege te laten en te genieten van alles wat op m'n pad kwam. 'Pluk de dag', weet je wel! En dat heeft z'n vruchten geworpen. Het is fantastisch geweest, beter dan dat ik had durven hopen. Ik besef maar al te goed 'how lucky I am'. Lucky om in zo'n tof veterinair team terecht te komen in New Jersey, lucky om opgevangen te worden door Dr.Briggs en bij hem thuis te mogen verblijven, lucky om door jan en alleman meegenomen te worden en verwelkomd te worden op familiefeestjes en bbq's, lucky om deel te mogen uitmaken van de dienst cardiologie in NCSU en te mogen genieten van de vaardigheden van veterinaire celebrities zoals Dr.DeFrancesco, Dr.Keene, Dr.Atkins, Dr.Breitschwerdt en lucky om bepaalde mensen beter te leren kennen.

Deze 2 maanden zijn een goede voorbereiding geweest voor m'n volgend avontuur: Aruba. 5 oktober is het zover, dan verlaat ik wederom m'n dierbaar België om voor een iets langere periode iets nieuws te gaan verkennen.

Maar nu eerst nog NY. Al een korte sightseeing trip gedaan op weg van de luchthaven naar ons hotel: parade voor Labour's day, aan het indrukwekkend Times Square gepasseerd, een hele bende mensen gezien die relaxerende oosterse mediatie-oefeningen uitvoeren op een afgezette rijstrook, en modellen in spe zien rondwandelen met portfolio in de hand. Can't wait to see more!

Tot binnenkort!

Reacties

Reacties

Dave Vanwonterghem

Pluk nu nog een paar daagjes in NY samen met Inka. Veel plezier !!!
Daddy

Myriam Van Noten

Ik ben blij dat alles zo goed is meegevallen, en zelfs veel beter dan je had durven dromen. Geniet nu nog met volle teugen van een weekje NY samen met Inka. Dat zal ook wel fantastisch worden. Inka heeft trouwens nog plaats over in haar valies, dus je kunt lekker gaan shoppen!
Dikke kus,
mama

Oma en opa

Oost West, thuis best !
Maar waar is die " t h u i s " nu ?
Voor Nikita, overal !?
Nog een veilige thuiskomst, samen met je zus !

oma en opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba