New York City

The Big Apple

New York was zalig, één van de leukste city-trips die ik tot nu toe gemaakt heb. De hele stad bruist van leven en heeft z'n naam 'the city that never sleeps' niet gestolen. Na er amper enkele uurtjes in rondgelopen te hebben, in afwachting van Inka's vlucht, wist ik al dat deze stad me ging bekoren. Een vrolijke mengelmoes van nationaliteiten, een mix van engels, spaans en chinees op straat, overal iets te drinken/eten/bezichtigen/beluisteren, toffe en vriendelijke mensen ontmoet, coffee shops op elke hoek van de straat, ... en dit alles gecombineerd met een stralend zonnetje: perfect gewoon!

De klassieker 'West Side Story' gaan bekijken op Broadway, per toeval temidden van een Braziliaans Festival terechtgekomen tijdens onze eerste verkenningsdag, op Labour Day gaan dansen naast het water op Pier 17, zeilboottochtje gemaakt op de Hudson, fantastische uitzichten vanuit Rockefeller Center en Empire State Building, een relax dagje in het zalige Central park doorgebracht en nog veel meer ... we kwamen tijd tekort om desondanks onze goed gevulde dagen alles te zien en te doen.
Inka en ik zijn overtuigd: we will be back !!!

Om aan te tonen hoe klein de wereld wel niet is: na een avondje uit in Brooklyn hebben we in het metro-station de Amerikaanse schoonzoon van Rocco Granata ontmoet! What are the odds?!

Nu volgt de voorbereiding voor Aruba. Hopelijk zie ik jullie allemaal nog eens voor ik vertrek!

Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba