Volgende halte: Aruba

Here I go again!

Nog een 36uur te gaan en dan verlaat ik wederom het ouderlijk huis. Ditmaal geen afgebakend traject zoals m`n 2 maanden in de VS, maar voor ongekende duur naar het tot nu toe voor mij onbekend eilandje Aruba (met de nadruk op eilandJE). De komende tijd, minstens 1 jaar, zal ik het moeten doen met 180km² land, met parelwitte stranden en omringd door prachtige azuurblauwe caraïbische zee. Ik moet toegeven: it could be worse, a lot worse! :)

Ik ben benieuwd naar m`n apartementje met m`n hollandse buren en vooral naar m`n werkomgeving daar: de collegas, de klanten, de speciale tropische ziektes waar ik ongetwijfeld mee zal worden geconfronteerd, ... ik kijk er allemaal even erg naar uit en hopelijk krijg ik het snel onder de knie!

Ik hou jullie zeker op de hoogte van m`n leventje op het eiland, en zal proberen om geregeld een verhaaltje te schrijven op deze blog.

Als je in het buitenland vertoeft, dan is er niets zo leuks als nieuws krijgen van het thuisfront, dus hou me vooral op de hoogte van jullie gebeurtenissen hier!

Veel liefs,
Nikita

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba